נאסד"ק זינק ב-2%; WalkMe הישראלית טסה ב-42%, נייס איבדה 5% | כלכ
מדד דאו ג'ונס טיפס ב-0.3%, S&P 500 התחזק ב-1.2%; WalkMe, שמפתחת תוכנה שמיועדת לארגונים ש...

נאסד"ק זינק ב-2%; WalkMe הישראלית טסה ב-42%, נייס איבדה 5% | כלכליסט
מדד דאו ג'ונס טיפס ב-0.3%, S&P 500 התחזק ב-1.2%; WalkMe, שמפתחת תוכנה שמיועדת לארגונים ש...
עבור לכתבה המלאה
לכתבה המלאה
מצאתם בעיה באתר? יש לכם תוכן מעניין לשלוח לנו?
