נאסד"ק זינק ב-2%; WalkMe הישראלית טסה ב-42%, נייס איבדה 5% | כלכליסט

מדד דאו ג'ונס טיפס ב-0.3%, S&P 500 התחזק ב-1.2%; WalkMe, שמפתחת תוכנה שמיועדת לארגונים ש...

עבור לכתבה המלאה
לכתבה המלאה


מצאתם בעיה באתר? יש לכם תוכן מעניין לשלוח לנו?