סטיבן ספילברג: "מודאג מזה שנצטרך להילחם שוב על זכותנו להיות יהוד
הבמאי היהודי-אמריקני נאם באירוע לרגל 30 שנה לקרן השואה שהקים, והתייחס גם ישירות למלחמה בעזה: &quo...

סטיבן ספילברג: "מודאג מזה שנצטרך להילחם שוב על זכותנו להיות יהודים"
הבמאי היהודי-אמריקני נאם באירוע לרגל 30 שנה לקרן השואה שהקים, והתייחס גם ישירות למלחמה בעזה: &quo...
עבור לכתבה המלאה
לכתבה המלאה
מצאתם בעיה באתר? יש לכם תוכן מעניין לשלוח לנו?
